Re: Problem z Windowsem 2000 i Karta Viper V330

Autor: Long (andrzejw_at_magic.ic.com.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 14:33:49 MET DST

On Mon, 14 Aug 2000 05:45:21 GMT, "Sebastian Stolarski"
<sebas_at_ns7.widzew.net> wrote:

>sterownikow producenta karty, tylko producenta chipu znajdujacego sie na
>karcie. Jezeli chodzi o win2000 to tvmax nie ma sterow (istnieja, ale tylko
>do NTSC), mozna uzywac borgTV, ja mam NT4 i borg sprawuje sie poprawnie.
>Prawdopodobnie nie powstana drivery riva128/ZX pod win2000 ;-(

Hm...nie ma sterownikow TV Maxa pod win2000, ale poradzilem sobie
troche okrezna droga - zainstalowalem sterowniki od karty Aver. Poszlo
:-)))
A tak z innej beczki - kupilem sobie karte muzyczna Soundmaker LIVE
i sterowniki pod win 2000 sa strasznie ubogie - karta ma wyjscie na 4
glosniki, kupe efektow przestrzennych, a pod Win 2000 nie dzialalo
nic. Karta zachowywala sie jak jakas przedwojenna Opti :-)))
Sterowniki pochodzily ze strony producenta :-))))
Mialem tez dziwny problem ze skanerem - Scanmagic 4800 P. Pod win2000
ruszyly sterowniki z win98. Pisze ruszyly, bo o komfortowej pracy
ciezko mowic. Wedlug win2000 default colors to niebieski niebieski i
jeszcze raz niebieski. Do tego skanera nie ma zadnego programu
kalibrujacego kolory a reczne ustawianie jest pracochlonne.
Reasumujac - przy dosc starym i wydumanym systemie win2000 pracuje
kulawo :-))) Przedwczoraj doszedlem do tego wniosku i zainstalowalem
Win Me :-)) Wszystkie problemy zniknely jak reka odjal.

Long andrzejw_at_magic.ic.com.pl
"Prowizorka jest najtrwalsza"