email -> SMS

Autor: Paweł Gryz (paw_gryz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 14:46:20 MET DST

Czy ktoœ z grupowiczów zastanawiał się na czyœ takim?

Mam konto pocztowe. Jakiœ program monitoruje moje konto, w momencie
przyjœcia nowej wiadomoœci program ten przez bramkę email->sms era
wysyła do mnie SMS zawierajšcego informacje o nowej poczcie.

Czy istnieje taki program lub jakaœ firma która œwiadczy takie usługi
(oczywiœcie za free).
Wiem że z technicznego punktu widzenia jest to możliwe.