Philips 107 B i Victory Erazor

Autor: Andrzej Paszek (apaszek_at_polbox.com)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 22:43:58 MET DST

Czołem grupowicze.

Mam taki problem i może mi ktoś pomoże:
Niedawno kupiłem monitor - Philips 107B ,co jakiś czas obraz na monitorze
zaczyna falować i znika a monitor przechodzi w stan czuwania i przez jakiś
czas nie można go uruchomić, problem ten nie występuje z moim starym
monitorem 14" Daewoo .W związku z tym oddałem Philipsa do serwisu, gdzie
zrobili przegląd, ale nic nie znaleźli. Może to problem karty graficznej -
Elsa Victory Erazor? Kable i połączenia oczywiście sprawdzałem. Będę
wdzięczny za sugestie.

      Andrzej Paszek
      apaszek_at_interia.pl