Odp: Philips 107 B i Victory Erazor

Autor: Wonderwall (renetag_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 11:33:50 MET DST

> Mam taki problem i może mi ktoś pomoże:
> Niedawno kupiłem monitor - Philips 107B ,co jakiś czas obraz na monitorze
> zaczyna falować i znika a monitor przechodzi w stan czuwania i przez jakiś
> czas nie można go uruchomić,

jaki czas? jezeli kilkanascie sekund to wszystko oki, bo monitor tyle sie
uruchamia. Poza tym nie bardzo rozumiem co znaczy ze faluje (?), bo to juz
jest podejrzane

> Może to problem karty graficznej -
> Elsa Victory Erazor? Kable i połączenia oczywiście sprawdzałem.

winny nie jest monitor, ani karta grafiki tak do konca. Najprawdopodobniej
cos jest skaszanione w ACPI, albo masz stara klawiature, albo jakas czesc w
PC jest niekompatybilna z ACPI... Sprobuj w BIOSie wlaczyc ACPI i wylaczyc
APM.