Re: Windows ME

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 13:05:31 MET DST

"Tomasz Stafinski" <tstafinski_at_zke.com.pl> wrote in message

> Jakie żonglowanie patchami? Wszystko, co potrzebne do zainstalowania
Windy,
> mam w jednym katalogu, i od kilku miesięcy nic w konfiguracji nie
zmieniałem.
> A mam AMD, więc jedyną różnicą w instalacji między win95 a win98 jest
dodanie
> patcha do AMD na win95.

Czyli :

- Service Pack 1/2
- patch do TCP/IP
- USB
- Busmaster / IDE UDMA patch
- AGP patch
- inne smieci do plyty glownej
- Internet Explorer + Outlook (5.0 PL)
- IE patch + security patches
- dodatki typu patche do dialup'ow (bylo cos takiego)
- AMD patch (jak napisales)

Malo czy jeszcze mam cos wymieniac?

> Pamiętaj, że nie zawsze to, co nowsze, jest lepsze. A różnica
> między 95 a 98 to praktycznie dodanie tematów pulpitu (z czego nie
> korzystam, bo dodatkowo zwalnia kompa) i wbudowanie IE w system
> (co z kolei nie dość, że spowalnia komputer, to dodatkowo wcale na
> jego stabilność pozytywnie nie wpływa).

Jakos nie zauwazylem zeby moj IE wplywal na stabilnosc systemu - a edukacje
zaczynalem od Win95 bez IE, chociaz szybko byl juz u mnie w wersji OSR.

> A w Win dla mnie liczy się praktycznie tylko jej szybkość w grach
> (bo tylko do gier windows używam). Różnic w stabilności '98 i '95
> w grach nie zauważyłem.... przecież to praktycznie to samo jądro.

No to jak widac wykorzystujemy komputery do czego innego - ja giercmanem nie
jestem i pracuje na komputerze, wiec wazne sa dla mnie rozne dodatki w
systemi typu IE spatchowany (fak, im nowszy tym bardziej muli system),
zintegrowane sterowniki - mniej zonglowania zipa'mi (chociaz i tak w miare
potrzeby robie update).

> Aha, i jeszcze jedna ważna rzecz.... wcale mi się nie uśmiecha wywalać
> kilkuset złotych na upgrade do '98 czy ME (o 2000 nie wspominając)
> po to tylko, żeby za chwilę odczuć nieodpartą potrzebę wymiany
> procka, dołożenia pamięci, dysku itp. itd.

Czyzbys byl jednym z niewielu wyjakow ktorzy maja tylko i wylacznie legalne
oprogramowanie i gry na swoim komputerze? Nie chce mi sie zabardzo w to
wierzyc...

A co do wymagan sprzetowych to osobiscie pracuje na P2 300MHz + 128MB + IBM
4.3GB + Diamond Viper V330 i jakos nie widze zeby mi sie system na tym
specjalnie mulil ani zeby mi brakowalo miejsca na dysku (wszystko i tak
wrzucam na plytki).

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl