Re: Windows ME

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 12:03:26 MET DST

Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> wklepał:
>"Tomasz Stafinski" <tstafinski_at_zke.com.pl> wrote in message
>Zauwaza ze w przypadku Win98SE takze jest zalecane 128MB ... a wracajac do
>Win95 to ja dziekuje, wole juz miec nieco wolniejszy system (i nowszy i
>bezpieczniejszy) niz zonglowanie patchami do Win95....

Jakie żonglowanie patchami? Wszystko, co potrzebne do zainstalowania Windy,
mam w jednym katalogu, i od kilku miesięcy nic w konfiguracji nie zmieniałem.
A mam AMD, więc jedyną różnicą w instalacji między win95 a win98 jest dodanie
patcha do AMD na win95.

Pamiętaj, że nie zawsze to, co nowsze, jest lepsze. A różnica
między 95 a 98 to praktycznie dodanie tematów pulpitu (z czego nie
korzystam, bo dodatkowo zwalnia kompa) i wbudowanie IE w system
(co z kolei nie dość, że spowalnia komputer, to dodatkowo wcale na
jego stabilność pozytywnie nie wpływa).

A w Win dla mnie liczy się praktycznie tylko jej szybkość w grach
(bo tylko do gier windows używam). Różnic w stabilności '98 i '95
w grach nie zauważyłem.... przecież to praktycznie to samo jądro.

Aha, i jeszcze jedna ważna rzecz.... wcale mi się nie uśmiecha wywalać
kilkuset złotych na upgrade do '98 czy ME (o 2000 nie wspominając)
po to tylko, żeby za chwilę odczuć nieodpartą potrzebę wymiany
procka, dołożenia pamięci, dysku itp. itd.

>Maciej Machacz

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk