Re: wazne pytanie...

Autor: Pipen (pipen_at_beast.tu.kielce.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 11:48:34 MET DST

In the darkest hour on 11 Aug 2000, biuro <biuro_at_bajcom.com.pl> screamed:
>Jaka komenda w linuxie sprawdza i naprawia system plikow ??
>Odpowiednik scandisk spod wINDOWS...
fsck (fsck /dev/hdxy, gdzie x i y to wiadomo co)

>Prosze o pomoc, jaka komenda sprawdza wolne miesjce na dysku pod
>LInux???

df (disk free)

Artur

--
 Before the Goat of Mendes... we all must take our turn        Artur Piwko vel
 Into the magic circle... where still the fire burns         Pipen, use finger