Re: Duron ?

Autor: AdamS (cieprog2_at_byd.top.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 11:44:34 MET DST

> Aktualnie najszybszy jest duron w wersji 700 MHz. Sam jestem ciekaw, czy
AMD
> planuje wydłużyć tą linię o szybsze maszynki.

Według wstępnych palanów AMD duron-y jako procesory low - end miają byc
taktowanie max 700 a thuderbird(nie wiem jak to się pisze po polsku
"grzmotoptak") od 700 wzwyż. A jak bedzie to zobaczymy

> BTW: czytałem gdzieś, że w poniedziałek AMD ma obniżyć ceny na wszystkie
> swoje procki. Słyszał może ktoś o tym?

Tak.Większość serwisów o tym pisze ja czytałem chyba na jednym z tych
www.benchmark.ceti.com.pl www.pc.com.pl .
Dodatkowo na pierwszym z nich jest zestawienie Cel2 600 PIII 600 i właśnie
Durona 600 jest bardzo ciekawe.

AdamS