Odp: Duron ?

Autor: TP (tomakk_at_polbox.com)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 18:14:32 MET DST

Dostepne modele to poczatek nowej serii procesorow AMD , ktora bedzie
rozwijana. Durony i TB maja duzy zapas mocy i wypuszczenie szybszych wersji
to tylko kwestja czasu. IMHO Socket A to najbardziej przyszlosciowa
platforma

Użytkownik Pawel Zmyslowski <hocus_at_dronet.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8n085g$ukh$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl...
> Hej!
>
> Aktualnie najszybszy jest duron w wersji 700 MHz. Sam jestem ciekaw, czy
AMD