Re: HP DeskJet 610C - egoistyczna drukarka?

Autor: Sebastian Bia³y (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 10:50:08 MET DST

Jeremi napisa³(a):
> chodzi. Ja jednak mam inne pytanie: ka¿ê drukowaæ, dane spokojnie przesy³ane
> s± do drukarki, HP zaczyna drukowaæ i nagle robi stop, a po chwili przez 4-5
> sekund wyje i wypuszcza kartkê. Czasami wszystko jest oki, ale niestety
> tylko czasami:( Najgorsze jest to, ¿e nie za bardzo chcê j± oddawaæ do
> serwisu bo drukarka jest mi potrzebna codziennie, wiêc klnê i wyzywam, ale w
> koñcu udaje mi siê wydrukowaæ poprawnie 1 stronê po 10 próbach. Spotka³ siê
> ju¿ kto¶ z czym¶ takim? Mo¿e trzeba co¶ dokrêciæ, albo nasmarowaæ?

 Pozycz od kogos kabelek do drukarki. Zadziwiwajace efekty daja
uszkodzone kable - jeden z pinow nie laczyl we wtyczce znajomemu, i
drukarka prawie zawsze pobierala 2 strony papieru - pierwsza wychodzila
pusta, druga sie drukowala. Myslelismy, ze padnieta drukarka, a to
okazal sie kablel. Wymiana i po klopocie.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl