Re: HP DeskJet 610C - egoistyczna drukarka?

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 10:47:08 MET DST

CFR napisał(a):
> Podczas drukowania czegokolwiek caly system strasznie jest spowolniony. Czy
> u każdego kto ma te plujke wystepuje takie zjawisko?
> Mam 32MB RAM (dobra dobra wiem, ze to malo :) jednak inne drukarki chodza
> bez problemu ;(

 Zmien sterowniki na najnowsze z sieci. Jak nie pomoze, to zobacz jak
sie beda sprawowac od HP690 - qmpel pozyczyl ode mnie sterowniki do 690,
odpalil na 610 i drukowal chyba z pol roku bez problemow. System bardzo
nieznacznie zwalnia wmomencie przygotowywania wydruku, jak juz
przygotuje, w zasadzie drukarki nie czuc w systemie podczas drukowania
(ma P200MMX).

 No i jeszcze jedna mozliwosc - pozmieniaj typ portu LPT w BIOS-ie -
EPP,ECP,SPP - Kolega ma Lexmark-a Z10 (czy ZX10, nie pamietam) i zmiana
pomogla, bo do tej pory w ogole nie widzialo drukarki.

 Moja HP690 chodzila na 486/80MHz, 16MB ramu BEZ PROBLEMOW i nadwyraz
SZYBKO. Nie mow ,ze 32 to za malo.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl