Re: HP DeskJet 610C - egoistyczna drukarka?

Autor: Jeremi (jeremi_at_yoyo.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 01:36:10 MET DST

CFR napisał(a) w wiadomości: <8exk5.10827$FO3.278329_at_news.tpnet.pl>...
>Hai!
>
>Podczas drukowania czegokolwiek caly system strasznie jest spowolniony. Czy
>u każdego kto ma te plujke wystepuje takie zjawisko?

Witam!
Ja mam PII450 i 94RAM, a HP610C zwaaaaalnia system strasznie:( I nikt mi nie
wmówi, że da się to przeżyć, bo owszem da się, tyle że nie o to chyba
chodzi. Ja jednak mam inne pytanie: każę drukować, dane spokojnie przesyłane
są do drukarki, HP zaczyna drukować i nagle robi stop, a po chwili przez 4-5
sekund wyje i wypuszcza kartkę. Czasami wszystko jest oki, ale niestety
tylko czasami:( Najgorsze jest to, że nie za bardzo chcę ją oddawać do
serwisu bo drukarka jest mi potrzebna codziennie, więc klnę i wyzywam, ale w
końcu udaje mi się wydrukować poprawnie 1 stronę po 10 próbach. Spotkał się
już ktoś z czymś takim? Może trzeba coś dokręcić, albo nasmarować?

--
Pozdrawiam
Jeremi