Re: ?: prawidlowa konfiguracja dial-up pod NT4

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 01:13:41 MET DST

Przemysław Hołubowski wrote:

> Witam,
>
> Czy wiecie co zrobic w sytuacji, gdy pod NT4 polaczenie z tepsa po
> negocjacji, a wiec w momecie gdy powinien pojawic sie terminal rozlacza
> sie? (rzecz jasna jest ustawione wlaczanie terminala) albo sie polaczy
> tylko, ze transfer jest rzedu 1B/s?

jak ktos cos ciekawego wymysli to tez chetnie poslucham a narazie kilka
moich uwag

1.oczywiscie dns wpisales?
194.204.152.34
194.204.159.1 (jesli dobrze pamietam, zreszt wyswietli Ci je w terminalu)

2.zautomatyzowac proces logowania mozna np tak:
_________________________
proc main
 waitfor "Username:"
 transmit "ppp^M"
 waitfor "Password:"
 transmit "ppp^M"
endproc
_________________________
3. nie wiem czy masz modem zew. (w przypadku nt pci'ajow nie polecam,
pozostaja isa)
u mnie byla ustawiona przepustowosc com'a na 9600 co rzecz jasna troche
blokowlalo - ustaw na maksymalna mozliwa wartosc czyli zwykle ok 100 kilo
4. jest troche prostych programikow optymalizujacych wpisy w rejestrze - nie
mam do nich wielkiego zaufania ale wydaje mi sie ze jest ciut szybciej (ja
uzylem easyMTU);
jak ktos testowal tego typu soft to chetnie bym skorzystal;
sporo takiego stuffu mozna znalezc np na http://www.tweakfiles.com/
5. uzyj sterownikow producenta a nie 'standardowych'
6. ?