Re: Kupno Cd-Romu

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 01:19:59 MET DST

Duckye wrote:

> Chcialbym kupic cdrom, tylko nie wiem jaki -i o to moje pytanie- jaki
> czytnik polecalaby mi szanowna grupa??? Czekam na odpowiedz.
> Ps. Aha i przydaloby sie by czytal wiekszosc plyt (w tym RW).
> Duckye

to zalezy gdzie kto mierzy (do czego ma sluzyc)
moj wybor to plextor scsi 40x - drogi ale jak ktos sie troche pobawi
(niestety nie mam swojego) to potem trudno sie z porotem przestawic :(
- szczegolnie przy zgrywaniu plyt audio

z tanszych ATAPI to polecalbym CTXy, Pioneery slotowe
odradzam wyroznione przez Chipa Asusy bo glosne (swoja droga to wszystkie
x40+ rycza) i wadliwe - to znaczy zdarza sie sporo egzemplarzy kopnietych
i trzeba sie czasem troche nachodzic do serwisu zeby wymieniac