?: prawidlowa konfiguracja dial-up pod NT4

Autor: Przemysław Hołubowski (przemhb_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 22:57:03 MET DST

Witam,

Czy wiecie co zrobic w sytuacji, gdy pod NT4 polaczenie z tepsa po
negocjacji, a wiec w momecie gdy powinien pojawic sie terminal rozlacza
sie? (rzecz jasna jest ustawione wlaczanie terminala) albo sie polaczy
tylko, ze transfer jest rzedu 1B/s?
Bede wdzieczny za pomoc. A w zasadzie to jaki powinny byc ustawienia w
PanelSter.>siec? Moze mam cos tam skopane, albo czegos nie mam? (tcp/ip
jest ;-)

dzieki
Przemyslaw Holubowski