Re: Szpiegowanie naszych komputerow! :(

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 18:07:17 MET DST

W swoim poscie napisanym do pl.comp.pecet w dniu Wed, 09 Aug 2000
00:35:21 +0200 niejaki(a) RAB -=radek.32_at_kki.net.pl.invalid=- twierdzi,
że...
> Tak z tym, że Aureate wyciąga WSZYSTKIE Twoje adresy e-mail. Nawet te
> "prywatne" nie używane na newsach.

heh... ja mam tylko jeden ;-)

> U mnie kiedyś rzeczywiście po połączeniu się z netem i odpaleniu IE
> pojawiało się takie małe okienko IE (właściwie tylko fragment paska
> tytułowego). Nie można go było powiększyc. Tylko zamknąć. O dziwo od kiedy
> usunołem Aureate przestało sie pojawiać.

Nie uzywam IE, tylko opery i moga mi naskoczyc, pewnie nie obsluguje
tego softu :-> Aha - teraz zaczynam kapowac dlaczego odkad uzywam opery
gozilla sie wywala (abnormal program termination). Pewnie nie obsluguje
opery 4.01 :-> Tak ma byc! :-D

> Miałem już okazję przekonac się, że Aureate rzeczywiście działa. Dostałem
> maila od "gsm-soft" czy coś w tym stylu i było tam wyraźnie napisane, że
> został on wysłany przy użyciu Aureate. Trafił on (mail :) na dwa moje konta
> w tym jedno prywatne, którego nie podaję ani na newsach ani na żadnych
> stronach wymagających podania e-maila.

aureate group media email? No to sie wszystko wyjasnia - to jest jedna z
ulubionych zabawek spammerow. Powiem jeszcze ciekawsza rzecz - to tez
jest ad-ware - czyli maja dane spammera :->>>>>>>>>>>

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)