Re: Szpiegowanie naszych komputerow! :(

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 02:03:42 MET DST

Michal Kawecki <kwinto_at_poland.com> w artykule
news:8mnfq4$pqu$1_at_korweta.task.gda.pl pisze...
> OK. Dodam tylko króciutko, że istnieje oprogramowanie, gdzie problem
> dopasowania reklam do intencji odbiorcy rozwiązano wzorowo. Tzn. TY
> określasz, co chcesz aby trafiało do bannerków. Sam program nic do
serwera
> nie wysyła, tylko odbiera reklamy. Żadnej bazy danych, żadnego
śledzenia,
> żadnych ukrytych przesyłów informacji, odinstalować się też daje i znika
bez
> śladu. I też jest free. Ten program to Download Accelerator... Czyli
można.
> [...]
a jeszcze dodam ze jest juz DAP 4.0 i chodzi sliczniuuuutko, mi.n jest juz
mozliwosc wybrania polaczen ISDN, cable, etc i dostosowania do tego
akceleracji zasysania plikow (max. 8 czesci). W wersji free ma okienko z
reklamami ale nie ma nic wspolnego ze szpiegusami.

--
pzdrw
Abram:   abram_at_poczta.fm