moj komputer jest opetany :-(((

Autor: Adrian Napieralski (redscorpion_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 12:34:00 MET DST

Naprawde...
Pewnego dnia zaczal sie wieszac przy odpaleniu czegokolwiek powyzej
painta i eksploratora windows...
Przeinstalowalem winde, nie pomoglo - na nowo zainstalowanej to samo.
Zanioslem do serwisu komputerowego, a teraz, po 2 dniach oni mowia ze
maja dosc mojego kompa!

Podmieniali juz procesor, to samo. Wsadzili moje karty i napedy w swoja
plyte - to samo.
Odpalili kompa tylko z karta graficzna - to samo. Pozostal dysk...
sformatowali go formatem
niskiego poziomu, zainstalowali win98 ze swojej plytki - TO SAMO!!!!
NIKT nie wie co sie dzieje z moim komputerem!

Podaje na wszelki wypadek moja konfiguracje - cel 400 na BH6 z
przejsciowka, 194 MB RAM w 3 dimmach,
karta GeForce256sdr creativa, DVD creativa (encore, z karta), SB Live,
nagrywarka SCSI, CD 50x,
dysk twardy 10 Gb Seagate.

Acha, jeszcze zachowywal sie dziwnie przy resecie z obudowy - nie
startowal wcale. Trzeba bylo go
wlaczyc i wylaczyc sieciowo.
Czy mozliwe zeby winna byla np. obudowa? (ATX). A moze przejsciowka??!
Mogla pasc?

Co byscie zrobili na moim miejscu? Tylko prosze bez glupich odpowiedzi w
stylu "kupili nowy komputer".
Jestescie moja ostatnia nadzieja na jakis pomysl!
Dziekuje!