Re: Wypalara

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 14:12:02 MET DST

"MeW_at_sH" napisał(a):
> dobrze chodzila rowniez pod Win95. Dysponuje starym P150 z 32 RAMami, kartą
> scsi DTC, do ktorej podpiety mam skaner. Wypalara nie koniecznie musi byc na
> scsi. Chcialbym, jednak, zeby po instalacji system chodzil w miare stabilnie
> i nie wieszal sie co 5 min.

 Jesli obawiasz sie, ze twoj sprzet sie nie wyrobi przy nagrywaniu to co
powiesz na to:

486/80MHz
16MB Ram
LocalBus :)
HP7200i IDE (na jednej tasmie z CD-ROM-em Mitsumi 4x :)
Win95

 Nagrywalem wszystko bez problemu i bez wieszania. Co prawda HP7200 ma
tylko 2x, ale nawet jak by bylo 4x to powinno sie wyrobic - niegdy nie
zdazyo mi sie, zeby komp nie zdazyl wypelnic bufora (nawet jak w tle
walczylem z Word-em).