Wypalara

Autor: MeW_at_sH
Data: Wed 09 Aug 2000 - 13:24:36 MET DST

Heyka!

Zamierzam kupic wypalare - najlepiej zeby byla nie tylko CD ale i CD-RW. W
tej chwili tzw. "pierwze skrzypce" gra u mnie aNTek, dlatego głównie pod
kątem tego systemu kupuje wypalarę, ale bardzo zalezy mi na tym, azeby
dobrze chodzila rowniez pod Win95. Dysponuje starym P150 z 32 RAMami, kartą
scsi DTC, do ktorej podpiety mam skaner. Wypalara nie koniecznie musi byc na
scsi. Chcialbym, jednak, zeby po instalacji system chodzil w miare stabilnie
i nie wieszal sie co 5 min. Czy jest jakies w miare dobre i tanie
urzadzenie, ktore spelnia wszystkie powyzsze wymagania i jest sprawdzone
przez kogos z Was w praktyce? Prosilbym o odpowiedz na priv
mewash_at_btsnet.com.pl

pozdrav

MeW_at_sh

---------
Klub Miłośników Kultowej Komedii Polskiej -
www.btsnet.com.pl/komedie_polskie
Optymalna Strona MeW_at_sH`a - www.btsnet.com.pl/komedie_polskie/Optymal
U Patafiana za piecem www.btsnet.com.pl/komedie_polskie/Patafian
Strona szkoly nr 5 w Tychach - www.btsnet.com.pl/Tyska_5