SB Live -- qrde i mnie dopadlo ;>

Autor: Voder (voder_at_debesciak.delta.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 14:29:43 MET DST

Witam....

Otoz postanowilem oczyscic moja stara nieuzywana winde i przeinstalowac
system ze wzgledu na zmiane plyty glownej, muzyki, itp....

Mam SB Live1024 (chyba OEM, nie wiem bo bralem z serwisu w zamian za SB Awe 64 )Do tej pory pracowalem na driverach z takiego czarnego CD ktory byl do tej karty
khuh jeszcze LW2.0 bylo na niej......przynioslem teraz taka zolta plytke od tej wersji z zloconymi gniazdeczkami, SPD_IF na karcie itp....

pierwsza instalacja -- niebieski ekran khmmmm
druga instalacja --- drivery z internetu + soft z tej plyty.. -- bez niebieskiego ekranu....

juz myslalem ze to wszystko ...gdy proba odpalenia souround mixera dala
nieoczekiwane zjawisku: Program wykonal nieprawidlowa operacje....
szczegoly wskazuja na plik mfc42.dll czy jakos tak ??

Dziwne bo znajomi spokojnie instalowali te drivery.....

Sprzet:
Abit Be6-II rev 1.2
SB Live na 2 slocie PCI
procek Celek II 566 MHz

khmmm i co wy na to ???

P.s U mnie tez sa trzaski na EAX....khmm dziwne....