Re: riva tnt2 - wrrrrr....

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 11:42:32 MET DST

Lilija napisał(a):

> Dzien dobry.
> Potrzebuje programo (lub kilku programow) do sprawdzenia komputera (pamiec,
> zegar, dysk itp.). Wiem, ze niektore funkcje sa w Windows i przy
> boot'owaniu, ale jednak... Najbardziej chodzi mi o cos do testowania RAM'u
> karty graficznej.
> Szukam tez detonatorow 2.08. Nigdzie ich nie ma, a jesli nawet sa wypisane
> do download'u, to nie ma ich na serverze. Help !.

Detonatory v2.08 znajdziesz u mnie
gosc:gosc_at_156.17.18.137:21
Z reszta bedzie gorzej, testowanie RAMu karty graficznej, hmm
moze SiSoft Sandra 2000 o ile wierzyc temu programowi
bo rozne durne rzeczy potrafi pokazywac.
Jest rowniez na ftpie.
Moze inni jeszcze cos doradza. Czasami ktos ma rozne, male
najczesciej DOSowskie cudenka.

Z pozdrowieniami
Tomasz Szczurek
szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl