IBM

Autor: Piotr Szkope (nospam_at_north.pacific.news.server)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 11:46:10 MET DST

Witam szanownych grupowiczow!
Niedawno kupiłem nowy dysk - model IBM DTLA 15GB 307015 serii 75GXP.
Podzielilem go nastepujaco:
1 - 2GB FAT16
2 - 2GB FAT16
3 - 4GB FAT32
4 - 4GB FAT32
5 - 3GB FAT32

Juz przy pierwszej instalacji systemu uslyszalem z 3 swisty.
Myslalem ze to CD-Rom jednak po paru dniach, okazało sie
ze to jednak dysk IBM tak swiszczy
Potraktowałem go testem IBM DFT. Puscilem advanced test.
Test oczywiscie nie zakonczyl sie sukcesem.
Wyskoczyl nastepujacy blad:
Defective device. Excessive shock. Error code 0x73
(Ja go wiozlem do domu to obchodzilem sie z nim jak z jajkiem)
Dysk nie wykazuje zadnych badow.
Caly komputer chodzi bardzo wolno, dopiero po aktywowaniu DMA
jako tako sie pracuje, ale nie jest to porywajaca szybkosc.

Zdrowie wazna rzecz. Pozdrowienia