Re: IBM

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 23:33:29 MET DST

Piotr Szkope wrote:

> Witam szanownych grupowiczow!
> Niedawno kupiłem nowy dysk - model IBM DTLA 15GB 307015 serii 75GXP.

ja rowniez niedawno sprawilem sobie taki dysk i problemow z nim nie mam,
popredni dysk to ibm djna i tez bylem z niego b. zadowolony

natomiast znajomemu zdarzyla sie dziwna historia: instalowal win2k i cos
nie zskakiwalo, jak zmienij dysk (na baracude ii) to wszystko przebieglo
pomyslnie (test z dyskiem ibm'a AFAIK powtorzyl i wynik ten sam)

moze 15nastki sa faktycznie troche kopniete? zdziwilbym sie bo dyski
ibm'a uznawalem zawsze za debesciaki (w tej chwili mam podlaczone 3
dyski ibm)

pozdrawiam