Re: Zasoby pamieci w Win9x - wiecznie malo!

Autor: andy_k (andyk_at_spamprotector^cyberspace.org)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 22:58:31 MET DST

On Tue, 08 Aug 2000 19:44:39 GMT, "Nightmare" <bodek777_at_kki.net.pl> wrote:

>o ile masz mozliwosc i ochote - sproboj w2k
>robi fajne cuda z pamiecia...po paru dniach pracy - byla to chyba
>najdotkliwsza rzecz ktorej brakowalo mi w w9x

Kiedy wchodzilo Windows 2000 to wlasnie slyszalem narzekania, ze jest bardzo
wymagajace jesli chodzi o pamiec, to jak to w koncu jest? Co takiego mozna
zrobic z ta pamiecia w w2k? Opowiedzcie troche albo podrzudzcie jakis URL na
ten temat.
A Windows Millenium? Co z nim? Tez mozna robic cuda z pamiecia jak w 2000 czy
nie?
A jak szybko startuja w2k i Win Millenium w porownaniu do w98?

ak