Re: Zasoby pamieci w Win9x - wiecznie malo!

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 01:20:14 MET DST

| Kiedy wchodzilo Windows 2000 to wlasnie slyszalem narzekania, ze jest bardzo
| wymagajace jesli chodzi o pamiec, to jak to w koncu jest?

Prawda jest ze im nowszy system microshitu tym wiecej pamieci pochlania na
"dzien dobry" :( jednak winshit z serii NETWORK (czyli rowniez W2000) znacznie
lepiej zarzadzaja zasobami pozostajacymi do ich dyspozycji (czyli rowniez
pamiecia ale ta ktora pozostala wolna).

| Co takiego mozna
| zrobic z ta pamiecia w w2k? Opowiedzcie troche albo podrzudzcie jakis URL na
| ten temat.

To jest temat - rzeka. Trzeba popracowac na tym zeby dowiedziec sie o co
dokladnie chodzi.

| A Windows Millenium? Co z nim? Tez mozna robic cuda z pamiecia jak w 2000 czy
| nie?

Tego jeszcze nie wiem poniewaz nie mialem z WinME do czynienia ale biorac pod
uwage dotychczasowa polityke microshitu, ten system powinien wrecz pozerac RAM
:(

| A jak szybko startuja w2k i Win Millenium w porownaniu do w98?

Wyraznie szybciej (nowe tricki).

P.