Re: Zasoby pamieci w Win9x - wiecznie malo!

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 00:21:08 MET DST

> Kiedy wchodzilo Windows 2000 to wlasnie slyszalem narzekania, ze jest
bardzo
no tak - ale przeciez ty masz tej pamieci niemalo...

> wymagajace jesli chodzi o pamiec, to jak to w koncu jest? Co takiego
mozna
> zrobic z ta pamiecia w w2k? Opowiedzcie troche albo podrzudzcie jakis
URL na
nie wiem co on wyprawia od strony technicznej - nie specjalnie mnie to
interere bo na razie odpadl z powodu kompatybilnosci z softem ktorego
uzywam...
wyglada to mniej wiecej tak jakby firmowo byl zainstalowany w sysie
jakis optimizer pamiatki - duzo szybszy start programow, mniej
rzechotania po dysku

> A Windows Millenium? Co z nim? Tez mozna robic cuda z pamiecia jak w
2000 czy
> nie?
nie - tu stare znajome rzechotanie wrocilo ;-)

> A jak szybko startuja w2k i Win Millenium w porownaniu do w98?
winme - prawie piorun jak na m$
w2k - porownywalnie albo wolniej niz w98(nie baldzo pamietam)