Re: Zawiesza się płyta główna - przy starcie

Autor: Piotr F. (piotrflo_at_hot.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 18:43:06 MET DST

Czesc!
Jesli nie masz podkreconego procesora za mocnoto moze byc wina dysku.
Ja mialem podobna sytuacje rowniez pokazywal procesor i natym koniec.
okazalo sie ze to problem z dyskiem WDC 9100 expert.
Po wymianie nic sie narazie odpukac nie dzieje. Co ciekawe jak przechylilem
komputer to po wlaczeniu ponownym startowal.

Pozdrawiam
PIT

Użytkownik ElFi <elfi_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:hMWj5.5860$FO3.147853_at_news.tpnet.pl...