Re: Celer2 overclocking

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 18:50:33 MET DST

> Jest sobie podkrecony Celeron2 566 na 765 (FSB=90) i IMO jest
> stabilny. Czasem seti_at_home chodzi 15-20 h (temperatura około 40 st.)
> Jak uruchamiam niektóre (powtarzam: niektóre) gry np.Shogun nastepuje
> zwiecha calkowita. Jak uruchomie w software mode to jest ok.
> Co ciekawe inne gry chodza ok (UT, Q3 ...)
> Wporzo jest tez jek celeron jest ustawiony na fsb=66. Przy fsb=90
> wydaje mi sie ze AGP jest 60 tak wiec nie jest przetaktowane (wrecz
> przeciwnie). Co jest grane?
>
> I druga sprawa:
> Do czego sluzy opcja Chipset Voltage Adjust (default 3.3V)? Widzialem
> [...]

A skąd masz pewność że AGP chodzi na 60 MHz ?
Objawy jakie podajesz wskazują na przetaktowane AGP. Jeżeli masz płytę na BX
z automatycznym ustawianiem dzielnika AGP to napewno masz 1/1 czyli 90 MHz.
Opcja służy do podniesienia napięcia chipsetu oraz pamięci.
Podnosi to stabilność tych podzespołów płyty gdy są sporo podkręcone, Ty
akurat nie musisz się tym przejmować.
Nie pamiętam czy zwiększa ta opcja też napięcie sygnałów szyny AGP ale
jeżeli tak to może to pomóc Ci w rozwiązaniu Twojego problemu.
Pozdro
Dexter
www.astercity.net/~dexter