Re: Klopot z dyskiem.

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 15:37:45 MET DST

Użytkownik "Skibbi" <skibbi_1_at_friko2.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam malutkie pytanko.
> U mojego kumpla padl dysk. Przy probie formatowania daje komunikat:
> "uszkodzony sektor 0 - dysk nie nadaje sie do uzycia". Dysk nie ma
> gwarancji. Czy w serwisie moga cos takiego naprawic, czy tez dysk
spokojnie
> mozna wyrzucic do kosza ?
> Pozdrawiam.

Nie wyrzucaj!!! Przy odrobinie szczęścia uda się naprawić. Sam mam taki
dysk. Sztuczka polega na założeniu (Partition Magic) małej (kilka mega na
wszelki wypadek) niesformatowanej partycji o atrybucie hidden. Później
zakłada się następne partycje. Mój dysk udało się tak przywrócić do świata
żywych. Pozdrawiam,

Guhru
guhru_at_klub.chip.pl