Re: AMD czy nie

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 02:15:10 MET DST

On Mon, 7 Aug 2000 10:57:43 +0200, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:

>To że są niezbyt obszerne, dość lakonicznie
>i niewyczerpująco napisane? :-)
Jakos nie narzekam, w sumie w instrukcji do BE6-2 wazna jest 1 strona

>Bo to bardzo dobre płyty główne?
Sa lepsze ...

>AMD jest lepsze obecnie w każdej dziedzinie - a jak ktoś
>chce argumentów to:
W kazdej nie ... jeju ... wystarczy moje ulubione S_at_h ...

>Nie mogę - bo nie masz.
Mam ... w S_at_h ... lubie to i procka kupilem pod ten projekt, bo
zobaczylem wyniki na sieci dla K7 i cieniowalo straszne ... no ale
masz wytlumaczenie dla wydajnosci ... spiskowa teorie dziejow ...
Ostatnio patrzylem na inne projekty obliczen rozproszonych i np w
Dcypher AMD K7 ma lepsze wyniki ... ale na stronie projektu jest logo