Asus P3BF - PIII650 ?

Autor: darios (darios_at_polbox.com)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 02:05:15 MET DST

Witam

Sorry za te lamerskie pytania :-)
Czy procesor PIII 650 bedzie pracowal bez problemow na mojej plycie
Asus P3BF ?
Czy bedzie potrzebna przejsciowka ?
Jakie sa modele tego proca i czym sie od siebie roznia - wiem o 650E
cos o 0,18 no i to coppermine , 100 i 130Mhz - nie moge sie w tym polapac.
Moze lepiej kupic 667 - podobno jest taki model - roznica w cenie nie
powinna byc duza ?
Z gory dziekuje za pomoc - bardzo mi na niej zalezy - bo to jednak kupe kasy
,
a sprzedawcy sprawiaja wrazenie jakby mniej wiedzieli niz ja ;-)
Pozdrowienia

darios

darios_at_polbox.com