Re: AMD czy nie

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 11:11:25 MET DST

Airwolf napisał(a) w wiadomości: <8mltgm$82n$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
(...)
>Nie - tak czy inaczej w obu przypadkach tracisz gwarancję
>więc w sumie żadna różnica. A w przypadku Durona nie
>musisz nawet rozwalać obudowy (w zasadzie nie musisz
>robić nic co pozostawi jakiekolwiek trwałe ślady na procesorze)
yea... stary, niekonsekwentny jestes...
podkrecanie durona: nie, nic nie trzeba robic co pozsostawi trwale slady...
z tego wynika, ze sugerujesz, ze gwarancji nie tracisz... a powiedz mi, co
takiego ingerujacego w sam proc przy podkrecaniu robisz w przypadku p3? :-\
jego przynajmniej nie malujesz olowkiem:)) wystarczy sam biosik/zwory na
plycie

pozdro!
PePe