Re: Win2000 Pro PL

Autor: [KuFeL] (kufel_at_go2.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 09:44:58 MET DST

"Hallucinogen" napisał(a):
> 1. Oprucz Wina2000 mam rownierz Win98SE czy w 2000 jest mozliwosc wlaczenia
> jakiegos Bootloadera bo nic niedodalo sie moze to trzeba jakos uaktywnic
Oczywiście, dokładnie nie pamiętam ale jegoopcje są w której z zakładek po wybraniu Właściwości na Ikonie Mój Kompuer.
> [...]
> urzadzeniem typu kontrolery dzwieku video i gier i niby wszystko ok ale jak
> wlacze Narzedzie Diagnostyczne Directx to otrzymuje komunikat od DXDIAG'A
> wystapil blad podczas pobierania dodatkowych informacji o ekranie kod wyniku
> ............ nieznany blad a po wlaczeniu testu dla ekranu drugiego (czyli
> Voodoo 2) jest napisane ze przyspieszenie sprzetowe Direct3D jest
> niedostepne i rzeczywiscie szare pole, niema mozliwosci wlaczenia,
> instalowalem tez "directx 7 w2k update" (chociarz Win2000 podawal komunikaty
> o nieprawidlowych wersjach plikow) ale to i tak nic niezmienilo.
Spróbuj usunąć wszystkie urządzenia i niech w2k jeszcze raz wszystko zainstaluje.
Na stronie www.zoltrix-int.com są do pobrania bety
> System tak wogule to mi sie bardzo spodobal ale mam troche problemow wiec
> prosze o wszelka pomoc i moze jest jakas stonka opisujaca troche bardziej
> ten system konfiguracje i takie tam.
Jak masz dalsze zapytania to zapraszam na priva
Pzdr
[KuFeL]

--
Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/