Win2000 Pro PL

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 06:20:36 MET DST

Hi!
Zainstalowalem sobie przed chwila Win2000 Pro PL ale mam kilka problemow
wiec moze ktos bedzie mogl mi pomoc.
1. Oprucz Wina2000 mam rownierz Win98SE czy w 2000 jest mozliwosc wlaczenia
jakiegos Bootloadera bo nic niedodalo sie moze to trzeba jakos uaktywnic. W
tej chwili mam "PowerQuest BootMagic" ale wolalbym z Win 2000 jezeli takowy
jest.
2. Znalazlem na plytce Entera 5/00 stery pod Wina2000 dla Sound Blaster
Live! i podczas instalacji otrzymuje komunikat aby wlozyc nex disc
F:\Sterowniki\Win2000\sb live! dla w2k\Sblw-2kweb-1-us.C00"
F :\ jest to moja partycja na HDD z ktorego uruchamiam instalatora
"Sblw-2kweb-1-us.exe" i on prosi mnie pozniej o podanie lokalizacji
"Sblw-2kweb-1-us.C00" ale skad to wytrzasnac.Pozatym to stery sa niby
zainstalowane przez Win2000 tak wiec niewiem czy warto to instalowac, a gdy
chce zainstalowac Live Ware 3.0 dla Win2000 to otrzymuje informacje ze
potrzebna jest wersja 1.0 aby zainstalowac 3.0 wiec to Live Ware 3.0 dla
Win2000
to chyba jakies update i trzeba miec 1.0 ale czy rownierz specjalne dla
Win2000 ?
3. W menedrzeze urzadzen mam dwie karty graficzne i dwa monitory tzn NVIDIA
RIVA TNT2 stery to Detonator 53 W2k i 3DFX Voodoo 2 na sterach Voodoo2 W2k
wersja (1.02.00) a w Win98SE mialem jedna karte Rive natomiast Voodoo 2 bylo
urzadzeniem typu kontrolery dzwieku video i gier i niby wszystko ok ale jak
wlacze Narzedzie Diagnostyczne Directx to otrzymuje komunikat od DXDIAG'A
wystapil blad podczas pobierania dodatkowych informacji o ekranie kod wyniku
........... nieznany blad a po wlaczeniu testu dla ekranu drugiego (czyli
Voodoo 2) jest napisane ze przyspieszenie sprzetowe Direct3D jest
niedostepne i rzeczywiscie szare pole, niema mozliwosci wlaczenia,
instalowalem tez "directx 7 w2k update" (chociarz Win2000 podawal komunikaty
o nieprawidlowych wersjach plikow) ale to i tak nic niezmienilo.
4. Czy sa jakies chociarzby beta stery dla Zoltrixa Spiryta bo nieznalazlem
nigdzie ?
System tak wogule to mi sie bardzo spodobal ale mam troche problemow wiec
prosze o wszelka pomoc i moze jest jakas stonka opisujaca troche bardziej
ten system konfiguracje i takie tam.

--
hallucinogen_at_go2.pl
chlop_at_promail.pl