Re: Win2000 Pro PL

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 01:24:40 MET DST

"[KuFeL]" <kufel_at_go2.pl> wrote in message news:8mlpdq$1s2i$1_at_etna.ahoj.pl...

> Jak masz dalsze zapytania to zapraszam na priva

 Moze ktos podac jak sie nazywa polecenie w Win2000 takie jak w Win98 tzn
<scanreg /restore bo zainstalowalem sobie najpierw WinOnCd 3.7 a pozniej
Adaptec EasyCD Creator 4.XX i WinOnCd (mam wszystkie update) nie widzi
nagrywarki podobno to zalezy od aspi ale wczesniej mi dzialalo
odinstalowalem EasyCD Creator 4.XX i instalowalem jeszcze raz WinOnCd ale
dalej to samo i instalowalem rownierz te aspi tzn Upgrades ASPI for Windows
95/Windows NT i jeszcze jakies inne w nazwie pliku instala ma aspi32.exe
moze doWin 2000 jest jakies specjalne ale to bylo zalecane na stronie
http://www.cdrinfo.pl/ i to nic nie zmienilo. W win98SE mialem nieraz po
kilka tego typu progsow i bylo ok wiec jak to cofnac.
Za wszelka pomoc THX