Re: Plyty CD-R

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 05:13:31 MET DST

CyboRKg <cyborkg_at_dino.open.net.pl> w artykule
news:8mj1ba$hfh$1_at_devnull.open.net.pl pisze...
> Nie rozumiem tego szumu o trwalosc plytek - nigdy zadna nie padla mi "ze
> starosci",
jesli uzywasz dobrej jakosci plyt, to ten problem Cie nie tknie, ale jak
napisalem mnie padly wlasnie ze "starosci" (heh tez mi starosc = rok)
Princo (tfu, tfu, tfu). Zbladly :-) Wydaje mi sie, ze ktoras warstwa plyty
sie utlenila czy cos takiego.

> a mam niektore od 4-ch lat! IMO to kwestia tylko i wylacznie
> obchodzenia sie z nimi - zadnego palcowania, zostawiania w odtwarzaczu,
czy
> bez pudelka i w zwiazku z tym zadnego wycierania.
o wa, a myslisz ze rzucalem je gdzie popadnie? Lezaly przykladnie w
pudelkach, do napedu wkladane za brzeg i tak guzik...wykonczyly sie ze
starosci :-(

--
pzdrw
Abram:   abram_at_poczta.fm