Odp: Plyty CD-R

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 08:39:31 MET DST

Użytkownik El Presidente napisał:
> "Janulus" stwierdza:

> Z wyjatkiem BTC - powstajacy podczas nagrywania wiatr zrywa z nich
> nosnik, i Princo - WORO.

Zgadzam sie. W moim prywatnym rankingu najgorsze sa BTC, Princo, B&S i
wszelkie noname. Najlepsze - Sony, TDK, Verbatim i Philips (sam sie dziwie,
ze polecam ktorys z produktow tej f-my).
Nie rozumiem tego szumu o trwalosc plytek - nigdy zadna nie padla mi "ze
starosci", a mam niektore od 4-ch lat! IMO to kwestia tylko i wylacznie
obchodzenia sie z nimi - zadnego palcowania, zostawiania w odtwarzaczu, czy
bez pudelka i w zwiazku z tym zadnego wycierania. Jestem pewien, ze moje
plytki przezyja mnie samego ;-)

--
CyboRKg