Re: Swap File w Win98 - dziwne zachowanie

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 16:06:41 MET DST

W poscie Andrzej Morawski twierdzi, że...
> Witam
>
> Do pewnego czasu plik win386.swp przy każdym restarcie komputera wracał do
> pierwotnego rozmiaru - było to zazwyczaj 29 - 31 Mb, ale od pewnego czasu
> (nie zmieniałem żadnych ustawień) przestał tak się zachowywać i jego
> wielkość narasta teraz jest już np. 300 Mb. Nie ma zamiaru się "zresetować".
> Pamięci operacyjnej mam 128 Mb, dysk 8 Gb i ponad 2 Gb wolnego miejsca.
>
> Czy ktoś zna przyczynę takiego zachowania i jak można automatycznie ustawić
> aby wielkość tego pliku przy każdym uruchomieniu była "zerowana". Tak jak
> [...]

Ustaw sobie polstaly, ja mam min 100 maks 300... u ciebie to moze byc -
min 50 maks 200 jesli dobrze pamietam:

panel sterowania | system | wydajnosc | pam. wirtualna |

Tylko jak bedzie zle to coz... pisalem z pamieci :-)

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)