Re: dziwne zachowanie kompa!

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 16:06:39 MET DST

W poscie Adrian Napieralski twierdzi, że...

> Od razu dla odpowiadajacych zaznaczam, ze:
> - komp dzialal kupe miesiecy prawidlowo
> - wiatraki sie kreca
>
> - procesor (cel 400_at_500, zejscie z overclocka nie pomoglo)
> - pamieci (acha, mam 3 * 64Mb dimm, odpalalem komputer po kolei z kazda
> z tych kosci pojedynczo i zawsze to samo, wiec nie wydaje mi sie zeby
> padly wszystkie trzy)
> - karta graficzna (GeForce sdr)
> - dysk twardy (WIRUS?!)

zrabales procesor pewnie. Mam identyczny model 400_at_400 i nie ma
problemu... pewnie procesor wlasnie wyziewa ducha... jak go podkrecalem
do 450 to mialem objawy typu niewlaczajacy sie, nawet przy b. dobrej
wentylacji. Zajechales go pewnie i tyla. Zalatw gdzies od kumpla i
sprawdz czy objawy sie powtarzaja - jesli nie - nowy procesor musiz
kupic, bo takie resety wymorduja ci m.in. dysk twardy

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)