dziwne zachowanie kompa!

Autor: Adrian Napieralski (redscorpion_at_go2.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 15:15:45 MET DST

To juz w sumie moj drugi post w sprawie mojego kompa, ale z nowymi
spostrzezeniami.
Przypomne - moj komp (system win98se pl) nagle zaczal sie wieszac w
win98 - stawalo wszystko poza wskaznikiem myszy i nie szlo go "odwiesic"
przez ctrl-alt-del. Mialem i tak i tak w planach reinstalacje wiec
uczynilem to, ale nie pomoglo.
Oto spostrzezenia:
- po swiezej instalacji windows i sterownikow moge swobodnie odpalac np.
eksplorat.windows czy painta, ale natychmiast wiesza mi sie po odpaleniu
Outlook Express oraz DXDIAG z foldera DirectX
- Internet Explorer wiesza kompa tylko przy odpalaniu niektorych (!),
ale zawsze tych samych stron www
- zainstalowanie jakiegokolwiek wiekszego programu czy gierki=no
problem, ale uruchomienie=zwis
- ciekawa obserwacja - po zawieszeniu sie, kiedy resetuje go z obudowy,
nie chce startowac! odzywaja sie tylko napedy CD i ciemny ekran. a ze to
atx, musze go wylaczyc i wlaczyc z sieci!

Od razu dla odpowiadajacych zaznaczam, ze:
- komp dzialal kupe miesiecy prawidlowo
- wiatraki sie kreca

Czy to cos sprzetowego?
Sprawdzalem wszystkie polaczenia wewnatrz kompa, jest ok.
Czy mozliwe ze to:
- procesor (cel 400_at_500, zejscie z overclocka nie pomoglo)
- pamieci (acha, mam 3 * 64Mb dimm, odpalalem komputer po kolei z kazda
z tych kosci pojedynczo i zawsze to samo, wiec nie wydaje mi sie zeby
padly wszystkie trzy)
- karta graficzna (GeForce sdr)
- dysk twardy (WIRUS?!)

Prosze uprzejmie o jakies rady/sugestie jak wyeliminowac uszkodzenie
poszczegolnych elementow oraz czy to faktycznie cos sprzetowego
Dzieki!!!!