Odp: dziwne zachowanie kompa!

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 16:38:15 MET DST

huh
sprobuj odmienna wersje windowsa to 1) (np. win95osr2.1)
mialem sytuacje gdzie sprzet dziwnie sie zachowywal na roznej wersji win
(raz dobrze raz wisy itd)
jak nie pomoze raczej mozesz liczyc z uszkodzeniem sprzetowym (moze cpu albo
plyta glowna)

Użytkownik Adrian Napieralski <redscorpion_at_go2.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:398AC201.EEC7F584_at_go2.pl...