Re: Podkręcanie Celków i inne takie

Autor: [KuFeL] (kufel_at_go2.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 10:43:09 MET DST

"Mariusz B." napisał(a):

> Płyta SiS 5600 3xPCI, 1xISA, 1xAGP.
> Dziwne jest to ze srednia temperaturka u mnie to 65-70stopni. Sprzęcior
> chodzi tak już ze 6 miechów .........
> Podkręcać go zworami czy BIOS`em bo nie wiem ...............
> Pozdro
Szczerze mówiąc to odradzam podkręcanie, gorący masz komputer. JAm mam 65 stopni po podkręceniu moich 2 celkow z 433 na 520. Lepiej zacznij od skolowania lepszych coolerow, albo chociaz pasty termoprzewodzącej. Bedzie lepsze chlodzenie i wtedy mozna cos krecic, a jesli mimo to chcesz sprobowac, to chociaz zdejmij obudeowe, lepiej powietrze krąży.
Co do podkrecania, plyty nie znam, ale radze biosem , jesli masz soft menu, jest bardziej elastyczne. Zworki to zworki.
Pzdr
[KuFeL]

--
Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/