Re: Inny system

Autor: Carter (carter_at_log.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 10:42:02 MET DST

>Jak zainstalować inny, dodatkowy system operacyjny?
>Zainstalowałem BootMagic, ale nie wiem jak zainstalować sobie oprócz
>W98SE, którego używam na codzień, jeszcze W95.

Instalowanie dwóch wingroz jest znacznie trudniejsze od instalki np win i lunux,
ale wykonalne. Zakładam że masz już przygotowane 2 partycje typu primary pod
system. W takim wypadku na pierwszej z nich instalujesz jeden system, póŸniej
(najlepiej spod Partition Magic'a ) ukrywasz partycjš na której właœnie
zainstalowałeœ system i po raz drugi instalujesz windowsa na drugiej partycj,
która to w tym momencie oznaczona jest literš C. Po zainstalowaniu systemu
ujawniasz ukrytš partycje i to by było na tyle. Ale moim zdaniem nie jest to
najlepszy pomysł.

Pozdrawiam
Paweł Szymański
carter_at_log,pl