Re: Bardzo dziwne...

Autor: Carter (carter_at_log.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 10:42:02 MET DST

On Thu, 03 Aug 2000 18:27:41 GMT, "JANUSZ" <jarydzew_at_polbox.com> wrote:

>Witam szanownych grupowiczów.
>Mój problem jest taki: komputer pracuje bezproblemowo, gdy go wyłączę po kil
>ku godzinach pracy to nie można go uruchomić (tak samo jest przy restarcie).
>Monitor jest czarny i słychać po włączeniu pojedynczy dźwięk 1-2sek. Mogę wł
>ączyć dopiero po kilkudziesięciu minutach, ale nie zawsze, trzeba go stukną
>ć ,a jak i to nie pomoże uruchamiam zworką na płycie. Kilkakrotnie sprawdzał
>em mocowanie procesora, pamięci i kart.
>Płyta Abit BE6II, procesor Pentium III 500, pamięć128. Proszę o pomoc.

A czy procek nie jest aby przetaktowany?? Być może po dluższej pracy za bardzo
się nagrzewa i odmawia posłuszeństwa. Otwórz sobie obudowe i sprawdz temperature
procka po kilku godzinach pracy (softowe termometry czasem całkiem nieŸle
oszukujš:((. Jeœli wyda Ci się że jest zaciepły to dorzuć mu jeszcze jakiœ
coolerek i powinno być OK.

Pozdrawiam i życze powodzenia
Paweł Szymański
carter_at_log.pl