Re: Jaki polecacie tani SKANER?

Autor: Krzysztof Pawlak (nospam_at_north.pacific.news.server)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 10:33:25 MET DST

hello,

Przyłączam się do poprzedników. UT12 - skaner na USB - w miarę
szybki, dobre oprogramowanie, cena taka sobie, dobra jakość.
Jedno ale: zanim go weźmiesz do domu to sprawdź przy sprzedawcy
jak skanuje z... ciężkich rzeczy (np. z encyklopedii).
Ja trafiłem na taką śmieszną sztukę, że jak mu cosik cięższego
położę to się szybka czasem ugina i nie może skanować ;-(
Mam płytę główną (kiepską) na BX f-my Shuttle. Po 3 miesiącach
eksploatacji zawiesił system (win98se) tylko 2 razy :-)

Słyszałem wiele opinii że Plusteki (UT12, U12, 1236) to dobre
skanery.

happy scanning,kp