Lexmark 3200 - k³opoty z wydrukiem

Autor: Sówka (sowa2427_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 19:36:20 MET DST

Mam problemy z kolorowym wydrukiem na Lexmarku 3200.

Po zainstalowaniu naboju kolorowego (do³±czonego do kupionej drukarki)
i zrobieniu kilku wydruków (tekst + wstawki w kolorze) drukarka przesta³a
drukowaæ na czerwono. Pozosta³e barwniki w naboju wystarczy³y na kilka-
dziesi±t nastêpnych wydruków, ale oczywi¶cie nie mo¿na by³o wykorzystaæ
pe³nej palety barw. £adnie wychodzi³y tylko odcienie zielonego i
niebieskiego.
Po zainstalowaniu nowego naboju sytuacja siê powtórzy³a (wska¼nik poziomu
atramentu na 100% a ju¿ nie drukuje na czerwono). Przy pomocy zestawu do
nape³niania naboi uzupe³ni³em czerwony barwnik, ale nic to nie da³o.
Ponownie zainstalowa³em sterowniki do drukarki - bez rezultatu.

Czy kto¶ mia³ podobne problemy, czy tylko ja mam pecha i wci±¿ kupujê
wadliwe naboje?

Bêdê wdziêczny za wszelkie sugestie.