Re: Lexmark 3200 - k³opoty z wydrukiem

Autor: Marcin M³ynarczyk (mlynarczyk_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 19:57:39 MET DST

Witam!
Mia³em ten sam problem -"posz³y" mi tak 3 naboje. W serwisie powiedziano mi,
¿e "wskutek rzadkiego u¿ywania drukarki zasycha dysza od czerwonego
barwnika". Mocno to naci±gane...
Problemy skoñczy³y siê kiedy (o zgrozo!:))) ) zacz±³em u¿ywaæ
nieorginalnych nabojów. Wyrzuæ ten nabój Lexmarka
Pozdrawiam
Marcin M.
-----Wiadomo¶æ oryginalna-----