Karta dźwiękowa - czemu tak cicho ?

Autor: koturski (koturski_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 19:37:01 MET DST

Witam.
Ostatnio zmieniłem karte dźwiękową na Sound Maker32 PCI. Po podłączeniu
głośników do gniazda audio out stwierdziłem, że poziom głośności jest bardzo
niski. Dopiero przekręcenie pokrętła na głośniku i softwarowego wskaźnika
głośności na maksa pozwala usłyszeć dźwięk w miarę normalnie (ale nie
głośno). Używałem najnowszych sterowników ze strony producenta albo
oryginalnych, dołączonych do produktu. Efekt taki sam.
Co może być przyczyną ?
Jak sobie z tym poradzić ?

z góry dziękuję z radę
Tomek