Re: ISA --> IDE

Autor: Max (draconus_at_go2.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 09:52:11 MET DST

Hi

Hallucinogen wrote:

> Hi!
> Mniej wiecej jak w temacie chodzi mi o to czy jest taki kontroler ktory
> wlozony do slotu ISA daje mozliwosc podlaczenia urzadzenia IDE tzn
> nagrywarka 4/4/32 a jezeli tak to gdzie to mozna kupic, jak to sie dokladnie
> nazywa producent itp. Chodzi o to ze niepasuje mi zbytnio konfiguracja
> nagrywarki na jednym kanale z dyskiem a niemam wolnego slotu PCI na
> ewentualny kontroler wiec jezeli takie cos istnieje to moze ktos wie troche
> wiecej na temat. Za wszelkie porady z gory thx.

Jest przeciez masa kontrolerow na isa (do kupienia za 5zeta lub za darmo) z
czasow 486 (i starszych) - tak to kiedys wygladalo, ze kazdy mial go w kompie!
Inna sprawa to szyyybkosc takiego rozwiazania, zapomnij o dma... o wiele lepiej
jesli jednak ja wsadzisz na kebel razem z dyskiem, zamiast na archaiczny
kontroler!
Max